Half-Life 2
ARP 2005.05.20. 17:56
Half Life 2
|
Kik szabadon éltek, haltak... Vegyünk egy olyan (kezdő) játékfejlesztő csapatot amely 1 év alatt összedob egy nem is olyan rossz játékot , kisebb hibákkal és nagy siker lesz, amit az eladási listák is bizonyítanak, aztán vegyük a Valve-t itt 4 év a fejlesztés, de ezekben az években voltak tragikus események a csapatnál, és végül kiadnak egy szinte tökéletes játékot, ami szép grafikával, jó AI- val és hangokkal meg mindennel! |
Egy szabadember világa |
A grafikához természetesen egy rossz szót sem szólhatunk, míg a Doom 3- é szép fekete világ, addig a Half Life 2-ben a kidolgozottság az észbontó, gyönyörűek az ablakok, a karakterek, a ládák, aki ki mer álni ellenünk, sőt még Juli néni fakanala is lenyűgözően élethű! És még itt van a hang, amelyhez én nem sokat értek de az biztos, hogy fantasztikus. Zene sajnos rikán van, de tökéletesen beleillik az adott szituációba! De mi ez mind a játék lényegéhez, a fizikához képest? Csodálatosan robbannak szét a tárgyak és hogy repülnek ellenfeleink egy közelről leadott Shotgun lövés után! Nem is beszélve a gravigun-ról, mely képes tárgyakat felemelni és erősen átpasszolni az ellennek, aki mindíg fejessel hárít. |
|
AI vagy lövök |
Az ellenfelek sem valami buták, látván, hogy milyen dolgokat művelnek, hogy megkeserítsék szép tudós életünket, például elég idegesítő amikor huszadjára rúgják fel a kis automata gépágyúinkat, (amiket a fogadásukra raktunk fel) hogy segítsenek társaiknak, minket pedig hátbalőnek mikor éppen visszaállítjuk a nekik szánt ajándékokat, amelyekből 3 darab található, pedig 4 kapura kéne vigyázniuk, így 1 ránk marad, de azt sem tudjuk folyamatosan figyelni, mert még a kis segítőink mindíg felborulnak! (huh, ilyen hosszú mondatot írjon valaki!) |
|
|